onsdag 2. september 2015

Røft og romantisk


God morgen!
I dag har jeg funnet fram igjen bildet av de røde Converse skoene som jeg har brukt flere ganger før som motiv på kort. Denne gangen har jeg kombinert det røffe motivet med romantiske detaljer.


Kortet har mange detaljer og jeg har brukt følgende materialer:

Hvit Bazill
Mønsterark fra Maja Design sin kolleksjon "Living by the Sea"
Bølgepapp
Kakeserviett
Tags
Osteklut
Washitape
Chipboard
Blonder
Blomster
Tekst skrevet på Dymomaskin


Jeg leverer kortet til utfordringene:



Ønsker dere alle en flott dag!


3 kommentarer:

Happymade sa...

Sikke et smukt kort!
Og mange lækre detaljer.
1000 TAK fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.
Klem, Anette

Lisa Rasmussen sa...

Et super smukt og lækkert kort i fantastiske nuancer, som vi desværre ikke ser så tit ;O))

Gitte sa...

Wow super flot kort.